Jobb i kategorin Administration hos Öhrlings PricewaterhouseCoopers AB

<< föregående | Visar 1-11 av 11 resultat | nästa >>
Ditt uppdrag Du kommer i huvudsak att arbeta med PwC:s granskningsprocess för godkännande av blivande klienter inom området Know Your Client (KYC). Detta innebär att du kommer uppdaterasöka information om företag med hjälp av olika externa källor, inklusive genomföra kontroller inom penningtvätt och sanktioner. I arbetsuppgifterna ingår att utreda, analysera och dokumentera konfidentiell data. För...
Fullständig jobbeskrivning
Vad gör en VD-assistent? Som VD-assistenten kan din vardag se lite annorlunda ut beroende på uppdrag och kund. Fokus brukar ligga på att göra allt för att få VD:s vardag att flyta på så bra som möjligt. Du ansvarar till viss del för mail- och kalenderhantering samt koordinerar med möten och resor på ett så bra sätt som möjligt. Utöver traditionella uppgifter kan du ha en projektledande roll där du...
Fullständig jobbeskrivning
Till JM AB Inköpsavdelning söker vi nu en inköpsassistent för ett konsultuppdrag och vi ser gärna att du kan påbörja tjänsten så snart som möjligt. Uppdraget beräknas pågå i 6 månader och för rätt person finns möjlighet till förlängning alternativt anställning hos kunden efter uppdragsperioden. Tjänsten är placerad på JM:s huvudkontor i Frösunda och tjänsten är på heltid. Ditt uppdrag Du kommer in...
Fullständig jobbeskrivning
Den vi söker Du ska ha flera års arbetslivserfarenhet från en liknande tjänst där du gett förstklassig service. Du ska ha god erfarenhet av de områden som normalt ingår i Exekutive assistent/Office Manager-arbetet som administration, projektleda events, ansvara för kontor och resebokning. Du bör ha erfarenhet av att föra protokoll och enklare ekonomiarbete. Du förväntas hantera flera olika arbetsu...
Fullständig jobbeskrivning
Till UNICEF söker vi nu en skicklig databasadministratör till Unicefs insamlingsavdelning! Detta är ett konsultuppdrag via The Pace/Wise Professionals på heltid med start omgående. Uppdraget är initialt på 5 månader med chans till förlängning. Unicef har sitt kontor centralt på Kungsholmen. Om företaget UNICEF är en av världens ledande barnrättsorganisationer och finns på plats i över 190 länder. ...
Fullständig jobbeskrivning
NREP - Stockholm, Stockholms län (4 dagar sedan)
Vad innebär rollen? Rollens viktigaste ansvar är att underlätta, koordinera och strukturera vardagen för NREPs partner och CFO. Arbetsuppgifterna varierar men vanligt förekommande är: · Avancerad mail- och kalenderhantering · Ansvar för möten – inbjudningar, agendor, protokoll, uppföljning av actions · Koordinering så att policys och manualer är uppdaterade · Koordinering av månads- och kvartalsra...
Fullständig jobbeskrivning
I rollen som Executive Assistant får du möjligheten att arbeta i en bred och koordinerande roll där du bland annat kommer att supportera åtta medarbetare i investment-teamet. Uppdraget är på heltid och kontorstider är 8.00-17.00 men med ett jouransvar cirka var tredje helg och i snitt en kväll i veckan. Konsultuppdraget beräknas pågå i 6 månader och för rätt person kan det finnas möjlighet till an...
Fullständig jobbeskrivning
Vi söker nu en koordinator på deltid till Rapunzels kontor på Birger Jarlsgatan 18 i centrala Stockholm under 4 månader. Vi önskar att du kan börja omgående. Detta är chansen för dig att få arbeta i en ung och innovativ miljö i ett växande bolag. Ditt uppdrag Din viktigaste uppgift blir att fungera som en länk mellan HQ och Rapunzel Concept Stores. Du kommer att ha daglig och operativ kontakt med ...
Fullständig jobbeskrivning
Till Daimler/EvoBus söker vi nu en Säljkoordinator. Detta är ett konsultuppdrag via The Pace på 9 månader och önskad start är i december. Tjänsten är på heltid och placering för uppdraget är Avestagatan i Spånga. Ditt uppdrag Som säljkoordinator kommer du tillhöra försäljningsteamet på företaget och ha en central funktion inom organisationen. I din roll kommer du ha ett nära samarbete med en kolle...
Fullständig jobbeskrivning
Till Installatörsföretagen söker vi en driven och administrativ Projektassistent. Detta är ett konsultuppdrag via The Pace på heltid med start så snart som möjligt. Uppdraget sträcker sig ett år framåt med goda chanser till förlängning. Installatörsföretagen sitter centralt på Ringvägen i trevliga lokaler. Ditt uppdrag Vi söker nu en Projektassistent för det branschgemensamma affärsutvecklingsproj...
Fullständig jobbeskrivning
Rosengrens Advokatbyrå i Göteborg AB - Göteborg, Västra Götalands län(6 dagar sedan)
Söker du ett engagerande arbete som genomsyras av service och noggrannhet? I centrala Göteborg erbjuder Rosengrens Advokatbyrå dig möjligheten att utvecklas i en för bolaget viktig tjänst. Det här är tjänsten för dig som drivs av att utvecklas genom nyfikenhet, ansvar och service. Office admin Vår kund Rosengrens Advokatbyrå söker en ny medarbetare med ansvar för reception och administration. Den ...
Fullständig jobbeskrivning
<< föregående | Visar 1-11 av 11 resultat | nästa >>